تاثیر تبلیغات و شخصیت برند بر تصمیم خرید

نوشته شده توسط بزرگان فروش

شخصیت برند یک مفهوم جذاب و خوش آیند در بازاریابی امروز است.آکر(Aaker) آن را به عنوان یکی از ابعاد هسته ای هویت برند و اتفاقا به عنوان نزدیکترین متغیربه فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده برای خرید توصیف کرده است. ایده شخصیت واکنشی است به گرایش به ارزش روابط شخصی در جامعه معاصر.


برترین تبلیغات جهانی کوکاکولا

نوشته شده توسط بزرگان فروش

یک وجب خاک اینترنت برای تبلیغات شما

نوشته شده توسط بزرگان فروش


این روزها واژه‌هایی مثل اینترنت، ارتباطات جهانی، تجارت الکترونیکی و غیره برای بسیاری از مردم آشناست و حتی فعالیت‌های روزانه خود را به کمک آن‌ها انجام می‌دهند. اما به‌راستی دانستن معنای این واژه می‌تواند در استفاده درست از آن‌ها به ما کمک کند


میلیاردی از دنیای تبلیغات

نوشته شده توسط بزرگان فروش در دوشنبه، بیست و پنجم دی 1391 ساعت 18:36:32

برترین تبلیغات پوستری خلاقانه / گزارش تصویری

نوشته شده توسط بزرگان فروش در دوشنبه، بیست و پنجم دی 1391 ساعت 18:17:12

رازهاي يك بنر تبليغاتي موفق

نوشته شده توسط بزرگان فروش

تبلیغات غیرمعمول اما خلاقانه برندهای کفش

نوشته شده توسط سهیل واثقی در شنبه، هجدهم آذر 1391 ساعت 22:45:16

در ادامه تعدادی از تبلیغات غیرمعمول و در عین حال موثر در زمینه کفش را به تمامی کپی رایترهای نوپا، مدیران خلاق، طراحان گرافیست و عاشقان کفش تقدیم می کنیم. امیدواریم از دیدن آن ها لذت برید!


روش بزرگان فروش در تبلیغات اینترنتی

نوشته شده توسط بزرگان فروش در سه شنبه، چهاردهم آذر 1391 ساعت 21:33:57

کارشناسان بزرگان فروش با برگزاری جلسات طوفان ذهنی با مشتری، صورت مسأله بازاریابی و کلیه پارامترهای دخیل در آن را بررسی می‌کنند. این نشست‌ها با حضور کارشناسان روابط عمومی و فروش مشتری و دیگر ذی‌نفعان برگزار شده و اهداف تبلیغات اینترنتی و سیاست‌های مشتری در این رابطه را روشن می‌سازد. دست‌آوردهای این نشست‌ها، مبنای اصلی طرح کمپین تبلیغات اینترنتی مشتری است.